úterý 1. října 2019

ŘÍJEN

Mám trochu zpoždění, ale zase jsem tady a budu vkládat své výtvory. Přes prázdniny jsem tvořila různé dárky, pozornosti. Prostě co mě napadlo. Vše Vám prozradí fotografie.
Sladká kytička k narozeninám


Šedivá variace v různých rozměrech

Jeden kulatý ubrus také na šedivé odstíny.

Hračky pro čtyřnohé mazlíčky.


Dvě sůvičky na přání , na spaní a pro paní!





Vznik žirafy. Sedím slušné, i když nahá, ale i oblečená nejsem k zahození že?!?!?


No a pak začalo houbové šílenství. Pár obyčejných pytlíčků na sušenou směs. Čistá moderna.Vyšívací stroj nemám, tak jsem to pojala volným prošitím.





Dárek k narozeninám. Prostírky pro vinaře.




Pro dnešek jsem vyčerpala skoro vše , co jsem vytvořila. Zase byla spousta levandule, takže byly "voňavé metličky" do prádla. Spousta výplně do vonných polštářků a také jsem dělala levandulovou šťávu. 
Některé produkty ze zahrady jsem také zpracovala a pro přehled jsem si je pěkně označila. Do špajzu může jít i úplný diletant. Co vy na to?





Máme tu podzim a ani nechci domyslet, že za chvíli budou Vánoce. Tak hezký podzim a doufám, že někomu dodám inspiraci.

Žádné komentáře:

Okomentovat