pátek 10. května 2019

KVĚTEN

Také máte doma spoustu nepotřebných věcí a nechcete se jich zcela zbavit? Já takto zužitkovala zbytky látek , které mi bylo líto vyhodit. Poskládala, prošila, zaobroubila a hle. Jsou celkem pěkné podložky pod hrnce, hrnečky, konvičky. Posuďte sami. Napodobenina skládaného patchworku. Nejsem tak dokonalá. Je to moje průprava, příprava a na šitý patchwork přes papír. Taky zkusím.





Příště uvidíte, jak jsem zužitkovala jednoduché výšivky k aplikaci. Ano, již mám "kryt" na šicí stroj.

2 komentáře:

  1. Nádhera. Je to moc složité?
    Krásné dny přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že Vám odpovídám tak pozdě. Složitost nehledejte. Jsou to poskládané zbytky látky. Jak to vyšlo tak to vyšlo. Podobnou technikou zdobím polystyrénové koule se stužkami.

      Vymazat