pátek 27. července 2018

ČERVENEC

Léto jak má být?

Ani snad už né!!!Takové vedra a výkyvy teplot, to dá člověku zabrat. Je to pěkné když Vám svítí sluníčko na dovolené, ale pak když opět chodíte do práce to není příjemné. Nevím, jak kdo, ale klimatizaci asi v práci nemáte. Někdo snad doma. Když si chcete vychutnat tuto vymoženost, zajeďte do Dubaje. Tam mají klimatizované i autobusové zastávky.

V tomto vedru se nedá tvořit všechno. Proto jsem přesedlala na tvoření venku. Vyndala jsem si hrnčířský kruh. Po návštěvě na Veselém Kopci jsem získala pár dobrých rad a rozjela výrobu. Zatím se mi daří hrnky a mističky. Snad se vypracuji i na jiný tvar. Má kamarádka bude tak moc hodná a výtvory vypálí a pak zase glazura a poté bude dílo hotovo. Přikládám tedy výrobky v první fázy. Postupně budu dodávat.
Prvotiny



I něco složitějšího

Na začátku července jsem si užila krátkou cestoví dovolenou do Tater. I v těch Tatrách bylo teplo, ale i tam je sužovaly deště. Před i po našem pobytu.

Orloj ve Staré Bystrici

Příjezd do Tater

Slavkovský štít

Panoráma

Stezka v korunách stromů - Bachledova dolina

Výhled z našeho pokoje!!!!!!

Přeji všem, které čeká dovolená, ať si ji užijí a odpočinou. V tomto našem uspěchaném životní stylu je to potřeba. Hezké odpočinkové léto!

Žádné komentáře:

Okomentovat