pondělí 12. února 2018

ÚNOR


Jak by to bylo krásné: Únor bílý , pole sílí.
Počasí je jak na houpačce a podle toho také přibývá chřipkové onemocnění. Naši rodinu to zatím obchází, ale mám pochybnosti. Že by letos nás to minulo? Proto vařím spoustu šípkového čaje a popíjím ve velkém množství. Ale jenom čaj? Tak aby to nebylo jak u Suchánků, upekla jsem i něco k zakousnutí. Jednoduchý mřížkový koláč, který pekla moje babička, maminka a teď už i já. Budu se snažit posunout tento jednoduchý recepty i do další generace.
Před upečením. Tento je tvarohový, zdobený marmeládou.

Višňový!

Ráda bych Vám ukázala jak to vypadalo po 15minutách vytáhnutí plechu z trouby. Ale technika mě zrazuje a staví mi fotky vzhůru nohama. To je ta chytrá technika, s kterou se stále peru.

No a ve volných chvílích háčkuji u TV. Už přibyla jedna sestřička k velké kulaté háčkované dečce. Snad udělala radost. Zpětnou vazbu jsem nezaznamenala.  Teď připravuji dlouhou na obdélníkový a nebo oválný stůl.

1 komentář: